Ivan Vovk
Drobečková navigace

Úvod > Blog > Třetina malých firem v Česku nemá internetové stránky

Třetina malých firem v Česku nemá internetové stránky



Datum konání:
12.5.2016

Titulek zní v dnešní době opravdu neuvěřitelně - "Třetina malých firem v Česku nemá internetové stránky, přicházejí tím o zakázky"

filtrace-produktu.jpgZ citovaného článku vybírám věci, které mě opravdu zaujaly a měly by zaujmout i dotčené firmy, respektive jejich majitele:

  • Část malých firem sice před lety do webových stránek investovala, ale pak se již nevěnovala jejich aktualizaci nebo modernizaci.
  • Nejlepší weby vyčnívají dobrým designem i obsahem. Zákazníci tuto kvalitu reflektují a jsou ochotni na internetu utrácet.
  • České firmy se už naučily dělat ‚hezké‘ weby - myšleno designově. Ale určitě se najde prostor pro zlepšení informačních architektur, tedy struktury a průchodu webem, a tím pádem uživatelské zkušenosti s používáním webu. A rozhodně také v responzibilitě – přizpůsobení webu pro mobilní zařízení a tablety,
  • ....na realizaci běžného firemního webu v responzivním provedení je zpravidla potřeba 80 až 120 hodin v závislosti na jeho rozsahu. Podnik však musí myslet na to, že samotná prvotní realizace nestačí.
  • Webové stránky jsou prostě místo, kde přicházíte poprvé do kontaktu s firmou!

Oprvdu doporučuji přečíst a zamyslet se. Umíme to taky....


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů.