image

Vyhledat

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Proč potřebujeme analýzu klíčových slov

Proč potřebujeme analýzu klíčových slov



Datum konání:
4.8.2015

Často se setkávám u svých zákazníků s názorem, že SEO analýza, případně předvýrobní analýza se jim nevyplatí. Případně že jim přijde za cenu, kterou máme stanovenou příliš drahá.
Dnes jsem narazil na portále Tyinternety na vynikající článek o tom, proč je třeba (nejen) pro zpracování grafického rozvržení webu analýza kíčových slov.
Je to poměrně obsáhlé a nepředpokládám, že by si laik z toho něco odnesl, protože je to článek určený spíš odborné veřejnosti. Nejspíš ho ani nedočtete do konce.
Nicméně mě zaujalo pár důležitých bodů, které bych sem rád přenesl a které takto ve stručnosti jsou lépe pochopitelné a uchopitelné:

  • Filtrace produktu provedená v rámci seo analýzypokud nevíme, co potenciální návštěvníci v daném sortimentu hledají a co je zajímá, vlastně netušíme, jak jim v nalezení informací můžeme pomoci
  • tím, že konzultant nad tvorbou klíčovky stráví několik hodin, má dobrý přehled o souvislostech s hledanými frázemi a potřebami
  • ....z toho můžeme usoudit, že to, co by návštěvníky mohlo zaujmout, je právě konkurenční výhoda (známe ji?)
  • při pohledu na analýzu klíčových slov následně zjistíme, že lidé hledají další příslušenství a rady
  • správně zpracovaná analýzu klíčových slov je při navrhování webů nebo jejich redesignu a doporučování dalších vylepšení velmi důležitý vstup, ne-li ten nejdůležitější..

Není cílem tohoto krátkého článku vás seznámit s podrobnostmi ať už rozsáhle v odkazovaném článku nebo zjedndušeně v několika bodech. Cílem je říci, že tyto analýzy mají smysl, jsou často víceméně nezbytné a za cena, kterou do těchto analýz investujeme se nám nejspíš mnohonásobně vrátí v mnohem lepších konverzích našeho firemního webu.