Často se setkávám u svých zákazníků s názorem, že SEO analýza, případně předvýrobní analýza se jim nevyplatí. Případně že jim přijde za cenu, kterou máme stanovenou příliš drahá.
Dnes jsem narazil na portále Tyinternety na vynikající článek o tom, proč je třeba (nejen) pro zpracování grafického rozvržení webu analýza kíčových slov.
Je to poměrně obsáhlé a nepředpokládám, že by si laik z toho něco odnesl, protože je to článek určený spíš odborné veřejnosti. Nejspíš ho ani nedočtete do konce.
Nicméně mě zaujalo pár důležitých bodů, které bych sem rád přenesl a které takto ve stručnosti jsou lépe pochopitelné a uchopitelné:
Není cílem tohoto krátkého článku vás seznámit s podrobnostmi ať už rozsáhle v odkazovaném článku nebo zjedndušeně v několika bodech. Cílem je říci, že tyto analýzy mají smysl, jsou často víceméně nezbytné a za cena, kterou do těchto analýz investujeme se nám nejspíš mnohonásobně vrátí v mnohem lepších konverzích našeho firemního webu.
Pardubický kraj
Královéhradecký kraj