Seznam zvedá váhu kvality stránky nad relevanci
Převzato z http://404m.com/2016/10/28/seznam-zveda-vahu-kvality-stranky-nad-relevanci/
Asi není třeba citovat celý článek, nicméně základní výstupy jsou natolik závažné, že neuškodí je vypíchnout:
Co si Seznam představuje pod pojmem kvalita?
- stránka dobře plní svůj účel
- obsah je snadno dosažitelný a přehledně organizovaný
- obsah je originální
- obsah je odborný a důvěryhodný; je zřejmé, kdo ho vytvořil
- lze zjistit, kdo web provozuje; je možné ho kontaktovat
- web má dobrou pověst
Ne, že by to bylo něco zásadně objevitelského, Goole to podobně prezentuje už dávno. nicméně Seznam jako stále ještě významný hráč ve vyhledáván na českém trhu toto doposud nijak nezohledňoval. A co to znamená v praxi?? Jednoduché a základn věci:
- Vaše stránka se odteď musí líbit nejen robotovi, ale také lidem, kteří podobných stránek vidí desítky za den.
- Důležitá bude také "vizuální důvěryhodnost"
- Výrazně více bude záležet na jasný, jednoduchý, vzdušný a funkční design, o mobilnosti už asi nemá ani cenu mluvit.
Taže si zde dovolím připomenout a zároveň parafrázovat jednu poučku dr. Edwardse Deminga (průkopníka metody řízení úplné kvality):